מופע או סדנה?

 מתלבט מה מתאים לך- סדנאות גיבוש או מופע אילתורים?

הרבה פעמים מגיע הרגע שבו הלקוח מתבלבל ולא יודע מה עדיף לו:מופע אילתורים שיקרע מצחוק או סדנת אימפרוביזציה שתקפיץ ת’גבות?

אז החלטתי לעשות סדר בין השניים, להבין מה מתאים למי ומתי.

למופע אימפרוביזציה יש הרבה יתרונות.

מופע אילתורים יכאיב לח’ברה שלך בבטן מרוב צחוק, יפיג את השיממון המשרדי , יפרוץ מחסומים ,יתן הזדמנות לכולם קצת לצחוק על העבודה, יחשוף חוש הומור כבוי גם של העובדים הרציניים וישאיר לעובדים חוויות לפחות עד יום הגיבוש הבא.

מופע מתאים לכל כמות קהל מ- 10 עד 200 איש ואפילו 500 .

זה יכול להיות מופע אינטימי שנותן הזדמנות לכל אחד ואחת מיכם להתבטא וזה יכול להיות שואו מטורף עם 5 מאלתרים ומוזיקאי – הכל תלוי באווירה הרצויה.

המופעים שלנו תמיד מותאמים ספציפית לקהל היעד ככה שאין מצב לפספס. אנחנו אוספים מכם מראש חומר על אופי העבודה שלכם, על דמויות מפתח בחברה, משפטים שאתם נוהגים להשתמש בהם , נושאים חמים על הפרק וסיפורים שידועים לכולם . את כל הנתונים האלו המאלתרים התותחים שלנו שולפים במהלך המופע.

הקהל פעיל כל הזמן, מאתגר אותנו בנתונים והכוכבים שלכם גם קופצים לאלתר איתנו על הבמה, אבל מי שמתבייש, ציני או סתם עייף מהמנות העיקריות לא צריך להפעיל את הקלבסה יותר מדי ויכול להיות עסוק רק בלצחוק ולהינות.

למופעים שלנו >

אז מתי תתאים סדנת גיבוש לעובדים?

סדנת אימפרוביציה ללא ספק תוציא את הח’ברה שלך מאזור הנוחות, תגרום להם להפתיע את עצמם ואת החברים לעבודה ותזיז להם את הישבן והגלגלים במוח בצורה לא שיגרתית.

אם אתם קבוצה קטנה- עד 20 איש שמחפשים פעילות גיבוש צוות אמיתית ,שתשפר את ערוצי התקשורת ואופן התקשורת ,תחזק אתכם כקבוצה במובן החוויתי ותיצור צוות שמעודד פרגון והעצמה חיובית אחד של השני באמצעות סדנת אימפרוביזציה תשיגו את כל המטרות.

סדנת גיבוש לעובדים תפתח אתכם להכיר אחד את השני באווירה שונה והומוריסטית.דרך תרגילי אימפרוביזציה ומשחקי תיאטרון אתם תיתוודאו לצדדים חדשים של זה שיושב לידכם 9 שעות ביום, תאלצו לשתף איתו פעולה, ליצור ביחד איתו, להקשיב להגיב ולתמוך.

אז אם אתם חבורה של אנשים שבא להם להזיז קצת את העצמות ולשנות את דרך התקשורת הרגילה, סדנת אימפרוביזציה בהנחיית הצוות המקצועי והמיומן שלנו ללא ספק תיצור דינמיקה חיובית, מצחיקה ופותחת מעצורים .

לסדנאות שלנו >